Projekat ENO Agri pruža podsticaj organskoj proizvodnji i uvođenju standarda Europske unije kroz pripremu opširne baze podataka o potencijalu organske poljoprivrede u prekograničnom području Srbije i BiH, setove edukacija, certificiranje organskih farmi ali također daje značajan podsticaj tržišnoj orijentaciji proizvođača i izvozu organskih proizvoda u EU kroz brendiranje, izradu marketinške strategije i promotivne aktivnosti.
Prema ugovoru o pružanju usluga realizacije projekta, potpisanog sa Savezom udruženja organskih proizvođača Federacije Bosne i Hercegovine – ORGANSKO FBIH, realizovane su sljedeće aktivnosti:
- Kreacija krovnog i tri zasebna regionalna brenda (Sarajevska makro regija, regija Općine Valjevo i regija Općine Sjenica) koji su obuhvatali izradu marketing plana i izradu vizuelnog i verbalnog identiteta za svaki brend pojedinačno,
- Izrada video repotraže na engleskom i bosanskom jeziku u trajanju od 15 minuta,
- Izradu TV oglašivačkih spotova za svaku regiju pojedinačno,
- Izrada profesionalnih fotografija; po 15 fotografija za svaku regiju,
- Dizajniranje i pokretanje stranica na društvenim mrežama,
- Pokretanje procedura za zaštitu brenda.
Kroz realizovane prethodno navedene segmente kreiranog regionalnog brenda ispunjeni su očekivani rezultati ENO Agri projekta. Regionalni brend osim promocije proizvoda, promoviše i prekogranični region jer sadrži informacije o regionu, kao i dobro susjedsku saradnju. Uspostavljen efikasan brend proizvođačima organskih proizvoda će donijeti konkurentsku prednost na regionalnom, a i na globalnom tržištu. Promocijom brenda u glavama potrošača, se pravi razlika organskog proizvoda u odnosu na konvencionalni i na taj način daje prednost proizvođaču kod kupaca tako da se može boriti sa značajno većim konkurentima na tržištu, što je dokazano kroz provedeno istraživanje.