U prostorijama udruženja UPIP – Agro MAP Network Žepče, 29.09.2015. godine održana je edukativna radionica u sklopu projekta „Okusi BiH“. Radionica je organizovana od strane ConVita tima, a tema radionice je „Brendiranje prehrambenih proizvoda i proizvoda od aromatičnog bilja“.
Cilj radionice bio je, shvatiti i razumjeti važnost brendiranja proizvoda, a posebno domaćih BH proizvoda, za koje na tržištu postoji velika potražnja. Obuku je održala gđa. Mensura Sušić. Mensura ima bogato iskustvo u oblasti marketinga kroz rad u različim firmama. Kroz dugogodišnji rad stekla je veliko iskustvo i ekpsertizu u uvođenju proizvoda brenda na tržištu.
Obuka je obuhvatila sljedeće cjeline:
- Analiza porijeklo i definicija brenda;
- Elementi i osobine brenda;
- Razvoj proizvoda brenda;
- Put do uspješnog brenda – metode i tehnike;
- „Trening“ uspješan sajamski i drugi promotivni nastup;
- Dizajniranje štanda i proizvoda;
- Radionica „testiranje spremnosti učesnica na poduzimanje aktivnosti brendiranja proizvoda“.
Polaznice edukacije su ocijenile radionicu kao veoma uspješnu sa vrlo zadovoljavajućim ocjenama iz oblasti sadržaja radionice, a posebno su istakle značaj kvalitetne organizacije radionice, koja je održana na njima jasan i prihvatljiv način na primjerima iz prakse.